Monday, 30 April 2018

SEGMEN AMINKAN DOA SAHABAT


SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:

1. Follow blog http://ejulz.blogspot.com dan semua blog yg menyertai. Boleh kita sama2 menambah kenalan dan follower. Harap jujur yer sahabat-sahabat semua :)
2. Letak banner di atas ke dalam entry anda. Backlink ke entry ni.
3. Nyatakan 1 doa yang betul-betul anda nak buat masa ni dalam entry anda.
4. Aminkan doa ejulz dan letak link penyertaan di ruangan komen di bawah.
5. Ejulz akan masukkan link penyertaan di ruangan entry. Anda rajin2kanlah diri terjah entry semua peserta dan aminkan doa sahabat-sahabat kita ni. Sama-sama kita aminkan doa sahabat-sahabat kita. Semoga hasrat dan impian tercapai.
6. Tarikh tamat : Sehingga diberitahu kelak.

Nak tau apa impian ejulz buat masa ni? hehe
 
Ejulz berharap dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Siapa yang tak nak dikurniakan zuriat kan? Semua orang nak. Ejulz rasa dan yakin semua pasangan di luar sana mempunyai impian yang sama. Doakan ejulz k. Ejulz juga mendoakan sahabat-sahabat yang belum dikurniakan zuriat dikurniakan zuriat pada masa yang terdekat. Insyaallah. Amin.
 
SENARAI PESERTA:

1. http://www.bajuwarnacoklat.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
2. http://zzzyy.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
3. http://stnrsyfh.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
4. https://belogsjm.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
5. http://www.pokcikblogger.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
6. https://www.nurzariniismail.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
7. https://z3tty.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
8.  http://www.farhanajafri.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
9. https://cikmasland.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
10. http://www.adianiez.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
11. https://yanieyusuf.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat
12. http://darihatimissmulan.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
13. http://www.azahrahaman.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
14. http://starlavenderluna.blogspot.my/2018/05/segmen-aminkan-doa-sahabat.html
15. 
 


54 comments:

  1. Aminnn. Semoga diberi keturunan yang soleh solehah..
    Btw sy join..
    http://www.bajuwarnacoklat.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  2. Amin. Insyaallah semoga dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah.

    http://zzzyy.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  3. Allahumma Amiin . .
    Assalamualaikum , S.K. join . . Semoga murah rezeki . . Ameen :D

    http://stnrsyfh.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  4. insyaAllah nanti sha join, done follow sini. aminnn! semoga ejulz dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah :)

    ReplyDelete
  5. Aamiin...

    https://belogsjm.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  6. Amiiin.

    http://www.pokcikblogger.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  7. Aamiin..semoga Allah kurniakan anak yang soleh pada Ejulz..

    https://www.nurzariniismail.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  8. aamiin.. semoga doa kita dimakbul kan :)

    https://z3tty.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  9. Semoga dipermudahkan urusan ejulz. Nanti free sy join segmen ni

    ReplyDelete
  10. aamin insya-allah ada rezki ejulz & isteri tu nanti :)

    http://www.farhanajafri.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  11. Aminn ya Rabbal Alamin..akk pun punya doa yang sama iaitu moga dikurniakan zuriat yg sihat dan soleh..amin

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah, semoga diberi zuriat yg soleh & solehah. Amin Ya Rabb...

    https://cikmasland.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html?m=1

    ReplyDelete
  13. Aamiin..semoga Allah kurniakan anak yang soleh pada Ejulz..
    Xbrapa fhm part backlink ni
    Anyway, Smga segala impian dimakbulkan

    ReplyDelete
  14. Aamiin, aamiin, semoga termakbul semua impian bro Ejulz.

    ReplyDelete
  15. bismillah. aida join :)
    http://www.adianiez.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  16. aamin.. insya-Allah moga doa dmakbulkan oleh Allah SWT aamin..


    yanie dah join : https://yanieyusuf.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat/

    ReplyDelete
  17. aminnn, semoga hajat ejulz tercapai...

    saya join segmen ni..
    http://darihatimissmulan.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  18. Aminn ejulz. InsyaAllah. Rezeki allah tu luas dn jnji allah tu pasti.

    ReplyDelete
  19. Aamiin . ..aamiin semoga Allah mendengar doa2 sahabat ccl . Ccl doakan semoga ejulz cepat2 dikurniakan cahaya mata yg comel

    ReplyDelete
  20. http://www.azahrahaman.com/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah
    bagus Ejulz segmen nih

    ReplyDelete
  22. Amiin...Amiin.. Amiin Ya Rabbal Alamin... Saya pun join jugak..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2018/05/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete
  23. aminnn moga dipermudahkan semuanya

    ReplyDelete
  24. http://jamil84.blogspot.my/2018/05/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...